החלפות בדאנסדיירקט עם שליחים בעלות ₪19.90

תשכחו מדואר, תורים מייגעים, מעטפות יקרות וחבילות שמתעכבות.

היכנסו לאתר, בצעו החלפה והשליח כבר בדרך אליכם...

 

ניתן לבצע החלפה או זיכוי תוך 30 יום מיום קבלת הפריטים.

ההחלפות/החזרות נמסרות באמצעות שליחים או שירותBOXIT ולא באמצעות דואר רשום.

במקרה של החלפה תקבלו חבילה חדשה ותמסרו חבילה ישנה בו זמנית לאותו השליח.

במקרה של החזרה תמסרו לשליח את החבילה לצורך זיכוי.

עלות המשלוח בכל מקרה  19.90 ₪.

אספקת הפריטים החדשים בהחלפה תוך 3 ימי עסקים.

אז איך עושים את זה?

1.     היכנסו לעמוד ההחלפות החזרות באתר>>

2.     הזינו פרטים אישיים/ מספר הזמנה (המופיע על גבי החשבונית) למעלה.

3.     סמנו את הפריטים שאתם מעוניינים לשלוח חזרה. הפריטים יתווספו ל"סל" כשהכמות במינוס.

4.     דמי משלוח בסך 19.90 ₪ יתווספו אוטומטית בשלב זה.

5.     ביצוע החזרה- הזינו פרטי אשראי ועם סיום התהליך תקבלו אישור למייל.שליח יגיע אליכם לאסוף את החבילה.

זיכוי עבור הפריטים יעשה בכרטיס האשראי שהזנתם ברגע שתתקבל אצלנו החבילה(תוך 6 ימי עסקים מיום האיסוף). חשבונית זיכוי תשלח אליכם למייל (הזיכוי יהיה על הסכום ששילמתם בעבור הפריטים בקיזוז דמי משלוח בסך 19.90 ש"ח)

6.     ביצוע החלפה-  הוסיפו לסל את הפריטים החדשים שתרצו לקבל.

יתבצע חיוב עבור פריטים אלו ואנו נשלח אותם אליכם כחבילה חדשה עם שליח שיאסוף מכם גם את החבילה לזיכוי.

ברגע שנקבל את החבילה שמסרתם, נבצע זיכוי עבור הפריטים שהחזרתם תוך 6 ימי עסקים מיום האיסוף. חשבונית זיכוי תשלח אליכם למייל.  הזיכוי יהיה על הסכום ששלימתם עבור הפריטים בקיזוז 19.90 ש"ח דמי משלוח. 

7.     החלפה באמצעותBOXIT

יש להחזיר חבילה בתא אחד ולקבל חבילה חדשה מתא אחר.

יש להמתין לקבלתSMS עם הודעה על הגעת החבילה החדשה לעמדה ורק אז לגשת ללוקר ולבצע את ההחלפה.

מספרי הקוד של שני הלוקרים יצוינו בשני מיילים נפרדים שתקבלו מאיתנו.

יש להדביק על גבי החבילה המוחזרת את תעודת המשלוח שתקבלו במייל. 

חשוב מאוד

1.     עליכם לשלוח את הפריטים כאשר כל המוצרים חדשים, באריזה מקורית, עם תגית מחוברת ובמצב המאפשר את מכירתם מחדש. לא נוכל לזכות פריטים שלא יעמדו בתנאים אלו!

2.     עליכם לארוז את הפריטים בשקית סגורה היטב (ניתן להשתמש באריזה שקיבלתם מאתנו. חשוב להקפיד לאטום אותה היטב עם דבק נייר כדי ששום פריט לא ייפול בדרך).

3.     חובה להדביק על גבי האריזה את טופס ההחלפה שקיבלתם במייל. חשוב למחוק פרטי משלוח ישנים.

במספר ישובים זמן האספקה ארוך מ-72 שעות לרשימת ישובים אלו וזמני האספקה<<

*למספר ישובים השליחים אינם מגיעים.במקרה זה יעשה ניסיון תיאום בכתובת קרובה או שיתבקש הלקוח לשלוח את הפריטים באמצעות סניף הדואר בישוב.

*התשלום עבור המשלוח מתבצע מראש באתר. 

שירות לקוחות

בכל שאלה או בעיה אנא צרו קשר

עם שרות הלקוחות שלנו הפעיל בימים:  א`-ה` בין השעות 9:00-17:00

בטלפון: 03-5136929

 

או במייל:hazmanot@dancedirect.co.il

  • SODANCA
  • GAYNOR
  • PILLOWS
  • LULLI
  • GRISHKO
  • SANSHA
  • MIRELLA
  • INTERMEZZO
  • CALLA
  • BLOCH
  • PLUME
  • WEAR MOI
  • CAPEZIO
  • MERLET