היכן נמצאת החנות שלכם? האם יש לכם סניפים? האם ניתן להגיע אליכם לראות/למדוד/לאסוף את הפריטים וכך גם לחסוך את דמי המשלוח?
החנות שלנו היא חנות אינטרנטית בלבד, אין לנו חנויות פיזיות ולא סניפים. אנו מוכרים את המוצרים אך ורק באמצעות אתר האינטרנט ומסיבה זו, בין השאר, אנו זולים יותר מהחנויות האחרות.
הסחורה שלנו מאוחסנת ונשלחת ישירות לכל כתובת בארץ, ממספר מחסנים באזור המרכז. שירות הלקוחות שלנו מתנהל מהמשרד הראשי הממוקם בתל אביב. אין אפשרות להגיע אלינו, למדוד או לאסוף את הפריטים, כך שבשום נסיבות לא ניתן לחסוך את עלות המשלוח.
 
איזו אסמכתא אקבל לכך שההזמנה שביצעתי באתר אכן התקבלה וכיצד אדע מתי תגיע אלי החבילה?
לאחר ביצוע הזמנה באתר ישלח אליך במייל אישור ההזמנה.
ברגע שהחבילה תצא מהמחסן בדרכה אלייך תקבל/י מאיתנוSMSומייל נוסף בו יצוין הברקוד של החבילה יחד עם לינק לאתר הדואר בו תוכל/י לבדוק עצמאית את סטאטוס שלה. מסיבה זאת חשוב למלא מייל עדכני בעת ביצוע הרכישה באתר.
 
כיצד מקבלים את הפריטים?
כל הפריטים שיוצאים מאיתנו, נשלחים באמצעות דואר שליחים של רשות הדואר בעלות של 29.90 ₪ עבור כל משלוח, בין אם מדובר בפריט אחד או בהזמנה מרוכזת של פריטים רבים. ברוב המקרים החבילות מגיעות עד פתח הבית עם שליח. בחלק מהקיבוצים והמושבים החבילות מגיעות למרכז החלוקה ביישוב. פירוט הישובים בהם מתבצעת מסירה ישירה עד הבית מופיע באתר שלנו.
 
אם החבילה מגיעה למרכז החלוקה (בחלק מהיישובים הקטנים) ולא עד פתח הבית, למה אני צריכ/ה לשלם עבור דואר שליחים?
אנו שולחים את כל החבילות שלנו באמצעות דואר שליחים בלבד, מכיוון שרק בדרך זו, אנו יכולים להיות ערבים להן בצורה מוחלטת, לפקח בצורה שוטפת ולתת מענה בכל רגע נתון לגבי הסטאטוס והמיקום של כל חבילה. קח/י בחשבון שבישובים בהם החבילה מגיעה למרכז חלוקה, זמן האספקה קצר יותר ולרוב החבילות יגיעו אל הישוב כבר ביום שלמחרת ( במידה וההזמנה בוצעה לפני השעה 12:00- ראי הסבר מפורט בהמשך)
 
תוך כמה זמן מקבלים את ההזמנה?
אנו מתחייבים לספק את ההזמנות תוך 3 ימי עבודה, אך לרוב החבילות מגיעות לפני כן, תוך יום או יומיים.
 
ביצעתי הזמנה באתר אתמול בערב, מדוע עדיין לא קיבלתי את החבילה?
כל ההזמנות המתקבלות באתר עד השעה 12:00 בצהריםיוצאות מאיתנו למשלוחעוד באותו היום (במידה וכל הפריטים קיימים במלאי). מרגע שהחבילה יוצאת מאיתנו, מתחילה הספירה של שלושת ימי האספקה. הזמנות המתקבלות לאחר השעה 12:00 בצהרים, נשלחות בד"כ רק ביום שלמחרת. במקרה זה, הספירה של שלושת ימי האספקה תתחיל מהיום שלמחרת ביצוע ההזמנה באתר.
 
אני חייבת את הדברים דחוף למחר, יש לי הופעה..
אם מדובר בהזמנה דחופה, אנא ציינו זאת בשדה ההערות בעת ביצוע הרכישה באתר. אנו נעשה מאמצים לספק את הסחורה מהר ככל הניתן אך קח/י בחשבון שאיננו יכולים להתחייב ב-100% על זמן אספקה של יממה או פחות ושלעיתים ישנם עיכובים שאינם תלויים בנו. אנו ממליצים בחום לא לחכות עם הזמנות לרגע האחרון, במיוחד אם מדובר בפריטים להופעה.
 
ואם בכל זאת...
יש אפשרות לביצוע שליחות אקספרס מהיום להיום באזור המרכז. שליחות אקספרס הינה בתעריף מיוחד. לתאום ובירור עלותה אנא צרו עימנו קשר טלפוני
ב-1-700-500-275
 
באיזה שעה יגיע השליח? האם הוא ייצור עימי קשר לפני שיגיע?
השליחים אינם מחויבים ליצור קשר טלפוני לפני הגעתם לכתובת.
במטרה להקל ולייעל את תאום המשלוח, אנא הקפידו למלא שעות עדיפות להגעת השליח, בשדות המתאימים, המופיעים לפני שלב התשלום באתר. שעות פעילות השליחים בימים א'-ה' 8:00-18:00 וביום ו' 8:00-13:00. אם יש לכם קושי להגדיר תווך שעות לשלושה ימים, אנו ממליצים לתת כתובת למשלוח של מקום עבודה או כל כתובת אחרת בה יהיה לכם נוח לקבל את החבילה במסגרת שעות העבודה.  
הערות נוספות לגבי ההזמנה או המשלוח, במידה ויהיו לכם, תוכלו לציין בשדה ההערות בעמוד "סל הקניות" או בשלב התשלום באתר.
אנו עושים את מירב המאמצים שהשליחים יגיעו בשעות שביקשתם ומשתדלים להתייחס לכל הערה שתוסיפו.
 
מה קורה אם השליח הגיע ולא הייתי בבית?
במקרה שכזה, השליח משאיר פתק על הדלת או בתיבת הדואר עם מספר הטלפון של מוקד השליחים המקומי. עליך ליצור קשר עם המוקד ולתאם הגעה נוספת של שליח לכתובתך. אם בפעם השנייה, לאחר שתאמת עם המוקד המקומי, השליח אכן הגיע בשעות שקבעתם ולא היה מישהו בבית לקבל את החבילה, תוכלי לתאם מועד הגעה שלישי אך במקרה זה תאלצי לשלם שוב סכום של 29.90 ₪.
 
ביצעתי הזמנה באתר כבר לפני שבוע, החבילה לא הגיעה אלי ואף אחד לא יצר עימי קשר...
אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לוודא שכל החבילות שאנו שולחים אכן מגיעות ליעדן תוך 3 ימים אך לעיתים יש עיכובים, תקלות או חוסר הבנה. אם חבילה לא הגיעה אליך תוך שלושה ימיםאנו מבקשים כי תדאגי ליידע אותנו על כך במייל או בטלפון.אנו נדאג לברר את העניין ולספק את החבילה במהירות האפשרית.
 
אני חושש/ת למסור את פרטי האשראי שלי באתר...
הביטחון של פרטיכם האישיים חשוב לנו יותר מכל, מסיבה זאת נקטנו במספר אמצעי בטיחות חשובים:
1 . אתר דאנסדיירקט מאובטח ע"י חברתVerisign Secured, חברה בינלאומית לאבטחת אתרים, המאבטחת בין השאר גם אתרים של מספר בנקים גדולים וחברות אשראי בארץ.
2. פרטי האשראי שלכם נמחקים אוטומטית מהמערכת, לאחר ביצוע החיוב. מסיבה זו, בכל הזמנה באתר, גם כזו של לקוחות רשומים, תתבקשו למלא מחדש את פרטי האשראי שלכם.
 
האם ניתן לחלק את החיוב לתשלומים? האם יש דרך אחרת לתשלום מלבד כרטיס אשראי?
ניתן לשלם בתשלוםאחד בלבדולא ניתן לפצל הזמנה אחת למספר כרטיסי אשראי. לא ניתן גם לשלם במזומן/בשיק. בהזמנות של מעל 1000 ₪ ניתן לבצע העברה בנקאית. במקרה שכזה אנא פנו אלינו לקבלת פרטים נוספים.
 
אינני מעוניינת למסור 3 ספרות שבגב הכרטיס...
דרישה לשלושת הספרות מגיעה מחברות האשראי והיא פועלת לטובתך האישית. זוהי דרך נוספת לאשר שאת אכן אוחזת בכרטיס על מנת למנוע מצב בו מישהו זר מבצע רכישה אינטרנטית בכרטיסך על סמך מספר הכרטיס ותעודת הזהות.
אין לנו אפשרות לבצע עסקה בלי שלוש הספרות האחרונות בשום נסיבות.
 
איך אפשר לקנות בגדי ריקוד או נעליים מבלי למדוד?
תוכלו למצוא באתר טבלאות מידות שיוכלו לעזור לכם בבחירת הפריטים ע"י ביצוע מדידה ביתית פשוטה.
המידות בטבלאות הן בגדר המלצה וייתכנו אי התאמות.
 
מה אני עושה אם הזמנתי דגם והמידה לא מתאימה לי?
אין בעיה להחליף מידה או צבע של אותו הדגם (החלפה ישירה). כל שעליך לעשות הוא למלא את טופס ההחלפה/החזרה שנשלח אליך בתוך החבילה, לצרפו לפריטים שתרצי להחליף (כשהם באריזתם המקורית ועם התווית המצורפת- כמפורט בתקנון שלנו) ולשלוח אלינו בדואר. אנו ממליצים לשלוח בדואר רשום. איננו אחראיים על החבילות שנשלחות אלינו. עלות המשלוח בדואר רשום היא על חשבון הלקוח ותלויה במשקל החבילה. במקרה של החלפת מידה או צבע של אותו הדגם אין צורך למלא את פרטי האשראי. אנו נחליף את המוצר לפי בקשתך ונשלח אליך את החבילה בדואר שליחים, כאשר המשלוח מאיתנו אליכם יהיה הפעם על חשבוננו. האמור כאן נכון לגבי החלפה ישירה ראשונה. בהחלפת מידה שנייה או שלישית, דאנסדיירקט לא תישא בהוצאות המשלוח ואתם תחויבו בסכום של 29.90 ₪. את כל ההחלפות וההחזרות ניתן לבצע תוך עד 14 ימי עבודה מיום קבלת החבילה. החלפות שישלחו מעבר לזמן זה, לא יטופלו!
 
ומה לגבי החלפה מפריט לפריט שונה לגמרי?
אין בעיה להחליף פריט לפריט אחר אך במקרה זה דאנסדיירקט לא תישא בהוצאות המשלוח מאצלנו אליכם ואתם תחויבו בסכום של 29.90 ₪. קיזוז ההפרש בין הפריט המוחזר לפריט החדש והחיוב הנוסף על דמי המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
 
קיבלתי את המוצר והוא ממש לא נראה לי, מה עושים?
במידה והמוצר שהגיע אליכם איננו לשביעות רצונכם מכל סיבה שהיא, תוכלו להזדכות עליו בכסף דרך כרטיס האשראי שלכם. אנא מלאו את טופס ההחזרה/החלפה המצורף לחשבונית שקיבלתם בחבילה ושילחו אלינו ביחד עם הפריט בדואר רשום. על הפריט להיות במצב חדש לגמרי עם תגית מצורפת ובאריזתו המקורית. הזיכוי יעשה על המוצר בלבד. דמי המשלוח לא יוחזרו בשום נסיבות. מכיוון שפרטי האשראי שלכם נמחקים מהמערכת לאחר ביצוע העסקה הראשונה נצטרך את פרטיכם בשנית לצורך זיכוי. הזיכוי יכול להיות לכל כרטיס אשראי שהוא, לאו דווקא לזה בו התבצעה הרכישה הראשונית.
 
אני קונה נעלי פויינט בפעם הראשונה ומחפשת דגם מומלץ..
כאשר מדובר ב"נעלי הפויינט הראשונות שלך אי פעם" איננו ממליצים לך לבצע את הרכישה דרכנו. נעלי פויינט ראשונות חשוב למדוד בחנות ולוודא מול איש מקצוע במקום את התאמתן המושלמת לרגל, שכן נעליים שאינן מתאימות בצורה מושלמת עשויות לגרום לבעיות גב וברכיים חמורות. ואנחנו מאמינים שהבריאות שלך היא מעל לכל ומעדיפים הפעם להפנות אותך למתחרים..
 
מה המשמעות של המידות לילדות, רשום שםAGE 6?
המידות לילדות נקבעות לפי גיל. ילדה בת 6 =AGE 6. באופן כללי בבגדי ילדות מומלץ לקחת מידה אחת יותר גדולה מכיוון שהבגדים לילדות קטנים באופן יחסי.
 
אני מעוניינת לקבל את קטלוג שלכם בדואר, זה עולה כסף?
נשמח לשלוח אלייך את הקטלוג שלנו בחינם. אנא הזמיני אותו דרך האתר ותוך מספר ימים הוא יגיע לתיבת הדואר שלך.
 
אני מורה/מנהלת /רכזת ריקוד, רציתי לדעת אם יש הטבות?
אנו מזמינים אותך להירשם לתוכנית ההנחות באתר. לאחר שנקבל ונאמת את פרטייך,  נדאג ליידע אותך בפרטי התכנית.
 
 
  • SODANCA
  • GAYNOR
  • PILLOWS
  • LULLI
  • GRISHKO
  • SANSHA
  • MIRELLA
  • INTERMEZZO
  • CALLA
  • BLOCH
  • PLUME
  • WEAR MOI
  • CAPEZIO
  • MERLET